11 اصل اساسی در رابطه با بازاریابی شبکه ها ی اجتمایی

هر کسی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال تجربه ای داشته باشد، از اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی آگاه است. با این حال، حتی برخی از کارکشته ترین بازاریابان دیجیتال نیز ممکن است هر از گاهی روی شبکه های اجتماعی اشتباه کنند. به نظر می رسد هر ماه حد اقل یک بار باید منتظر خواندن خبری مبنی بر ارسال توئیت یا پستی نامناسب و نسنجیده از سوی یکی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی باشیم؛ مواردی که در نتیجه ی آنها روابط عمومی این شرکت ها ضربه ی شدیدی می خورد.

به همین دلیل است که بررسی اصول پایه ی بازاریابی شبکه های اجتماعی هر چند وقت یک بار می تواند ایده ی خوبی باشد. ۱۱ قانونی که در این حوزه هیچگاه نباید فراموش کنید از این قرار اند:

۱- هیچگاه با مشتری وارد دعوای کلامی نشوید

انتقال اصول بازاریابی سنتی به بازاریابی نوین گاهی اوقات می تواند ایده ی خوبی باشد. یکی از آن اصول این است: حق همیشه با مشتری است».

اگر یکی از مشتریان شما برای طرح نیتی خود از کیفیت یکی از محصولات یا خدمات شما، کار را به شبکه ی اجتماعی تان کشاند، از بحث کردن با او اجتناب کنید. دلیلش هم این است که نمی توانید برنده ی این بحث باشید.

به جای دعوای کلامی، سعی کنید برای جلب رضایت او قدم هایی بردارید. این از اصول اولیه ی خدمات مشتریان است. یا اینکه سعی کنید به طریقی مکالمه تان را از شبکه های اجتماعی خارج کنید تا کمتر در برابر دیدگان عموم قرار داشته باشد.

ادامه مطلب

رویای میلیاردر شدن و کاسبان رویا فروش

17 نکته برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

۱۰ ویژگی نتورکر های موفق

ی ,بازاریابی ,شبکه ,اجتماعی ,های ,اصول ,های اجتماعی ,شبکه های ,یکی از ,که در ,بازاریابی شبکه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ساخت و طراحی طلا و جواهرات صادق فراهانی پانوشت نمونه سوالات راهنمای طبیعت گردی اکوتوریسم یو پی اس در تبریز فروش محصولات لاغری با بهترین قیمت منتظران مهدی ، اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا مطالعات منابع آب زیرزمینی انجمن بت نیوز ɪʀʙɛтɴɛաs دانلود خلاصه درس و کتاب